Thursday, May 12, 2011

serius .

serius aku rindu hang , hm , hang taw weh ? aku benci bila jadi ceni , yaa , aku memang benci hang*kott* but , aku rindu hang , aku mcm err , bila aku tgk muka hang tadi , aku mcm , er , nk cakap taktaw , tapi aku kena jugak , bnda penting taw dak ? er , aku memang marah dekt hang , memang bengang dekt hang , hang taw dak ? taw kan ? but aku tak boleh nak sanggah , kata aku rindu hang , bila tgk muka hang aku teringat taw dak saat dulu kala , serius we , aku rindu gilaa mcm dulu , but benda semua dah berubah , yaa , aku punca dy , but , hm , takpalah , aku memang dah besalah sebb buat hang mcmtu , tapi we , aku just nk bgtaw dekt hang , aku RINDU gila dekat hang , andd , even now , bukn prof hang yg first aku bukk bila aku onl , but , aku akn tetap bukk , aku pun taktaw awd , sory lah we , kalau tadi aku bg hang takut .


*sometimes apa yang mulut keluarkan tak sama dgn apa yang hati dok memberontak .

No comments:

Post a Comment