Thursday, May 12, 2011

ceceyyy , encik freak kita tgh marah ny , AHAHA ! dokk , act aku rasa sngt marah dan bengng ny , ohh shit , semua org annoying gila kot hari ny , strt dari pg td lagi , dgn mama , then p scola , dgn azlin pulakk , masuk masuk kelas mintak fun , nah ! first mintk dkt nerd , then dekt najla , then dekt aku pulakk , sjaa lahh aku pkai fun , brr ! then malikk duk usya pnaihh , ishh ishh , zuraida pulakk dok buang buku aku dlm tong sampah ! weee ! ada yasinn taw dak ? haihh , geramm gila kott , saja lah perangai mcm haram J , petng jumpa hanis pulak , okayy , dah sttle , aku ckp dah kat dy , if nak break ckp ja lahh ,aku tak  kesahh , jgn dok tak dok , kata menyesai knai aku , benda , dy adik angkt aku ja pun , haihh haih , then just now , p jumpa atikah apa kemala  tu taktaw , brr ! seriuss aku sngt bengng dekt dy , wehh ! perangai mcm haram JADAH kott , main tinggi tinggi suara pulakk dekt seniorr , ny aku pnaihh , taw kan , aku tidak mempunyai kasabran yg tinggi , ishh , membuak buak ja rasa mrah aku dekt dy tadi , buat staii ja lebeyy pompuan tu , kalau sungguh setai tpa jugak , dgn selendang dy tu , pa bala we ? pkiaqq cute ha ? p mati lah , *serius aku meluat hang .
*jgn mai   tunjuk   muka depn aku dah nah lepas ny ? nikmati hidup hang dgn sepenuhhnya , may God bless you juniorr . :)

No comments:

Post a Comment