Thursday, January 27, 2011

NEW ONE .

heyy dunia , hari tu kan kan kan , freak si tinggi ini telah pung kaple dengan seorg gadis , daripada kelasnya sendiri , ehemmm , tapi tapi sat ja , km dah break dah sekarang . err . saya saya saya . merasakan , seperti , saya masih sayangkn bidadari sya . ehemmmm . "ILOVEYOUUU" haha ! saja freak memang gedikk , hangpa kena pham tuuu , wahaha . err , dak ny , bukn na kata lah kn , tp semenjak menjak ny , saya sngt lah teruja apabila melihatt beliau disekolah , wahhh ! dia semakin cantikkk , auwwwww ! haha ! biaqq aa , sebokk apa taktw , ihh le , haa pun , err , tapi tapi tapi , saya mcm suka dekt budak f3 tu . err , dy mcm lawaa ja , auww , tp dengaq cita dy dah ada bf , jd saya membatalkn niat saya untuk mengurat dia punn , *awt dgn ayt aku ny ? grr !* haha ! biaaaqqq p . sebokk jee , haa , oke sambung balik , kat mna kita tadi , haa , okee , dy ada bf . haa .. memandangkn dy dah ada bf , jd sya takmaw lah kacau , biarkn dy bhgia bersama hidupnyaaa , waaa , sekarang sekarang saya sedng mencuba mengurat bidadari saya balikk , tapi dy takmw dah haihh kat sya , tapi tapi tapi , takpa haihh , saya mana kesahh pung*kesah la jugk sikitt* haha ! biaqq p la , ish hangpa ny , suka sebokk . err , mcm ada makhluk asing aa blakng saya . ehemmm , HAHA ! okayyy dak , saya cuma bergurau , haa , takpa lah , cukup lah sampai tera ny , over apa update panjng-panjng , ihh le , haa , petng petng mkn ketupat , bye bye , *saya memang terer berpantunnnn ,
haha ! byeeee .

*masih dalam misi , MENGURATTT SI DIA ,

No comments:

Post a Comment