Wednesday, January 5, 2011

all !

knp tajuk post freak untuk kli ini "all" jawapnnya . suka hati lahhh , gr ! haha ! dok dok , act , na cerita segalanya , since dah lma tak onl , now pung kat cc , gara gara puan ariaty yang cantik menarik tertarik kau memang de boommmm tu lahh , dy suruh cqi qetaih xm padia taktw , tak cqi lg pung , update belogg dulu , wahaha . dok , okayy , stop merepek , cerita bermula .

19.12.2010 .
saya dah 15 tahunnn ! awak ? haha ! okayy , tdak apa2 yg special about my bday , just a simple bday ,

23.12..2010
pmr result . okayy , saya memang pelajar cemerlng , haruss lah 8a , haha , nope lah , saya tidak lah sebijak tu , wuuu , but even result terok , i still can smilee becaUSE i have my bidadari by my side , haha !

24.12.2010
ku sangkakn hujan smpai pagi esuk , qupanya , ptg ny panaih balik dah , gr ! okayy , saya break dgn bidadari saya . wuuu . sumpah sedeyhh . but what can i do ? haha . okayy , sedih dua hari kott , tah lupa , hee , then ta sedihh dah . rindu ja , wuu , haha ! kojiaqq dok ? "DAKKKKK" okayy , saya taw tu jawapan anda , wahaha ! suka hatii lahh sebokkk jee . haa .

tehnn hari hari yang berikutnya , saya jalani seperti biasa . bersam keluarga dan rakan2 . just kdg2 teringt gila dekt ex bidadari saya , tdak lagi yang nk buat saya marah*dy kata saya suka marah dy* takkk tahuuuu , haha ! mby kot , wuu  . haah !

now kn kn kn , mereka mreka asyik asyik menyebut tentng dy . okayy , saya dah break . reyohhh sajeeee . br ! okayy , sambung cerita ,

sekolah ,
bla bla bla dan bla bla bla , biasa jaa , nothing special , just tym reht saya terserempk dgn bidadari saya , dan , er , jntung saya sentiasa brdegup kencng bila tgk muka dy yg suci tu , walau pung dah tdak ap2 perasaan ,*okayy . freak saja pulunn , pham st* haa , then then , er , apa jadi tah  ? haaa . setelah mndengar ceramah free cegu apadia tah nma dy , lupa , freak telah mmbuat keputusan untuk memilih seni , okayy saya kn nk bukak bisnes banner , *cita2 buat msa sekarang, mgu depn atau buln depan , pasti berubh* haha ! suka hati lahh , ihh lee , haa , then then , apadia tah ? lupa , takpa lah nty ingt freak update lain nuh ? haha .

5.1.2011(hari ny)
sepatutnya dua buln dah la saya dengn ex bidadari sya , tapi tp tp , haa , break awai sngt , haha ! okayy keliaa , tak kesahh , now saya kn kn kn , haa , mcm mint dekt err , budak tu , tp tp tp , sya akn dibnci jika saya suka padanya , wuuuu*ishh , kutuk2 apa , dengki ja* gr! haa , okayy , takpa lahh , pent taipp keypad sini ta best , keqaihh . sakit jaqi , choww , p cqi karangn lakkk , wuu*pelajar cemrlangggg , kena phammm , HAHA *

HEPY EXMONTHLYSRY , IMISSYOU BIDADARI ,

*saya rarely update blog plus rarely online .
:)

No comments:

Post a Comment