Tuesday, May 3, 2011

segalanya .


this is how the story begin ,
okayy , septutnya malam kelmarin aku buat countdown , kenapa ? harusslah sebb hari ny 3 may 2011 annyvrsry aku dengn dedekk<3 , haha ! d , iloveyouuuu !!!! den tadi dekt scola dan jumpa minah tu st ja , dekt kantin , tu pung alan dah kalut kalut ajak masuk kelas*alan sajalahh suka kalutt, haha ! then , time koko , er , b4 tu dan lah p bg bju domo dekt dy , kira keliaa lah , tak gadoh aku qabat tangga f3 , jumpa dy kat bawah *tu pung jenoh aku jerit panggei dy,dah la pekak , dy bca tobat sepak aku . then , ingt time balik tu nk melepak lepak lah dengn dy , tgk tgk dy balik awai , otak aku yang kronik ny pung mula lah berputar putar memikirkn sesuatu yang burukk *mesti dy ada agenda lain* salah satu dari apa yang aku fikirkn , haha ! haa , okayy , sambung , dan lagi , dah dy balik awai , aku merendekk lah dengn pah , kidah , anna , alan , lin dan beberapa ketoi manusia lagi yang aku kurang pasti kesahehannya bahawa mereka manusia *kott kott lah bunian ka* masa dok merendekk tu , ku pandang kiriii ku pandng kanannn , ohh , budak tu mcm knai ja , ehemmmm , dy dah lah tu , sapa lagi nk sinting lengn bju dan pkai jam hitam dan jalan , dan bergerak , dan bercakap mcm tu , dy ja , haha ,dannn mcm biasalahh , aku memang suka tgk muka budak tu , comeyy , we we , dekat dunia ny , dy sorg ja yang ada muka mcm tu , best kot tgk muka dy , sukanyaaaaa . haha ! then , around pkui 5.40 ayah smpai , *bepeluhhh aku tunggu dy mai , anihh pung tak dan nk berakk* balik rumah , bajedd ego takmaw text dedek , tgu punya tgu , haram tdak pung msj dy , and teka lahh , sampai sekarang tdak lagi ohh sebarang msj dari dy , memng menggembirakan pung kan ? haha !

No comments:

Post a Comment