Sunday, May 8, 2011

ni dia ni dia , mai dah , new story !

okay *smekommmmm* hang dengaq sini weh ! aku nak bagitaw dekat hang seketoi seketoi , I.H.A.T.E.Y.O.U ! sapa ? jgn lah tanyaa , takkn aku nk sebut nma dekt sini kut *maluu lee* haa , hang lah wee , hang taw kan aku sifat yang sangt geli dengn tubuh bdan hang tu , dan , kenapa hang mesti duduk dlm bilik aku ?! ohhgod ! i really hate it ! apa ? nk taw ka bnda apa ? ishh , jgn laa , aku malu nk bgtw , kesian dy , st g terasa mcm diaibkan pulak *aku kan baik* bnda apa ? nk taw jugak ? okayy ! aku bgtaw , but keep this as a secret okay we ? jgn bgtaw org , maluuu , nah !
inilahh binatang yg aku maksudkan ,wehhh ! dy dok dlm bilikk aku , gelii wehh tgk muka hang , eiii ! haa , takpalahh , hang pergi brambus cept2 , jgn sampai aku sumbt racun tikuih dlm mulut hang okay , *rama rama ada mulut dak ? aku tk pernh  tgk pung* =______= okayy , biaqq kat dy , haa , okayy , ini tentang dy , mp , km mintak maaf er , tiada niat nk buat apa yg km buat , justt , i have no other choice , thats the only one way , er , hope mp maw maafkan km okay ? km sayang mp , jgn ingt km buat mcmtu mknanya km tak syg mpa , sory nah ?  thenn ,  you , youuu , i sayang you laa , you ny , suka pkiaq negatif psai i , haih haihhh , sory kalau i buat u rasa mcm i tak sayang you okay ? sory sngt , :(

No comments:

Post a Comment