Sunday, April 24, 2011

ini untuk hang d .

*aku nak hang yang duluuuuuu


taktaw lah ny post aku yang keberapa untuk hari ny , but seriously i can`t sleep , wehh sayangg , hang taw dak ? hang nak taw dak ? hang teringin nak taw dak ? jujurr ya laa , hm , okayy aku bgtaw , aku rindu hang yang dulu , seminggu kita break , dlm masa seminggu hang still sama bg aku , but why after kita declared hang lain ? we hang , dulu kan , kan , kan , hang jaranggg sangat marah  marah aku , kecuali kalau aku betoi betoi buat salah , tapi knp now hang asyik marah aku , even untuk kesalahan yang memang aku tak sengaja pun , hm , we hang , sumpah weh , aku rindu sangat2 hang yang dulu , hang taw hang dulu mcm mna ? kalau hang yang dulu , sentiasa rasa mcm hang yang buat salah dekt aku , bukn aku yang buat salah dekt hang , mulut hang sentiasa ringn untuk ckp pekataan maaf , hang yang dulu selalu text aku , hang yang dulu , kalau tidog pkui 2 , ptg pkui 6 mesti dah text aku , tapi hang yang sekarang , tdog pkui 2 , pkui 9.40 baru text aku , balik tusyennn baru  nk text , okayy , aku pham , hang budk pmr , but , dulu hang akn bgtaw aku dulu b4 p tusyen , dulu kan wee , hang akan cerita kat aku  mcm2 yang jadi dekat hang , masa dekt tusyen , tapi sekarang , aku dah tak dgq semua tu , dulu kan we , hang akan sama2 keluaqkan statment bodo dgn aku , tapi now , mna ada dah , we hang , kan semua statment tu yang buat kita jadi sweet sngt , knp dgn hang sekarang ny ? mna p diri hang yang dulu ? aku nk yang dulu wehh , yang selalu cakap dy sayang aku , dulu kn we , b4 hang tdog , hang akn hntaq msj , taip "iloveyou" penuh penuh , tapi sekarang knp "ily" jaa ? weh hang , sumpa weh , aku tak suka pompuan lain hntaq dekt aku "iloveyou" tapi untuk hang , aku selalu berharap hang hntaq mcmtu , sebb bila hang hntaq mcmtu , aku rasa mcm hang sayang dekt aku sepenuhhnya , we hang , aku memang ditakdirkn untuk disayangi oleh mnusia sat ja ka ? dulu pun bidadari sayang aku st ja , apa dosa aku we ? salah ka kalau aku sayang dekt hang ? kalau salah pasaipa hang buat aku syang hang ? we hang , pecayalahh ckp aku weh , aku sayng gila dekt hang , aku sentiasa perlukn hang dlm hidup aku , aku selalu harap hang akn sentiasa ada untuk aku , seminggu kita break weh , now hang jadi milikk aku balik , takkn aku nk sia sia kan hang untuk kali yang ke3 ? sayangg , aku cuma nk hang taw , aku memang sweet talker , aku memang pendek , aku memang tak hensemmm mcm ex hang , andd , aku memang bukn laki yang boleh buat hang bhagia selayaknya , tapi , aku iklas sayang dekat hang , bukn sebb apa yang hang ada , tapi sebb hang ada lah diri hang , aku nk hang taw jugak , aku selalu harap yang aku dapt buat hang bahagia sebelum aku betoi betoi kena lepaskan hang p dari hidup aku , mcm yang sepatutnya aku lakukn suatu hari nanti ,dan wehh , hang tolong simpan satu benda ny dalam otak hang sampai hang mati okayy ? " AKU SAYANG HANG DENGAN SEPENUH HATI AKU"
aku tak harap pung hang balas rasa sayang aku , cuma aku harap hang hargai rasa sayang aku dekat hang , teman wanita terhebad , i love you , aniisatusirrisyaafi ,

No comments:

Post a Comment