Wednesday, April 6, 2011

cerita hari ini warai rakyat malaysia .

heyyy rakyat malaysia dan indonesia dan bangladesh dan lain lain lagi yang sewaktu dengan nya , dengar lah ini ,, encik freak kita ny kan haa , tadi tadi , disekolahhh , dia dibawa oleh cikgu rosaimah untuk bertemu dengan pk hem , okayyy , seperti yang anda tahu , pk hem kita ny , memanglahhh sangt penyayang *wriawww ! haa , yaa laa , sambung balikk *kaluit hang ny* haa , setelah beberapa minit bertemu dengn belaiu , pk hem kita yang penyayang tu mengambil keputusan untuk menge-kol ayah encik freak kita ni , tapi malangnya , org tua itu menutup talefunnya , *alhamdulillah* haa , lepaih diberi tazkirah beberapa puluh minit , pk hem mencadangkn encik freak kita ni supaya masuk hostel*pkiaq aku suka ka?* tapi , masa tu , encik freak kita hanya tersenyum dan berkata , dy akan berbincng dengn ayahnya , trr ! bosannnya , haa , tak mengapa , biarkn lah pk hem kita yang baik dan penyayang itu memikirkan sejenak , mahukah dia pelajar baik seperti encik freak kita ny , berada dalam hostel itu ? renung renungkan , haa ,
*frust ! ingt pk hem nk semawa mkn marybrown yang ataih meja dy tadi , rupanya dak pung , aku dah lah lapaqqq , grr ! haa

p/s: cikgu rosaimah sangt baikkk wehhh , aku sayangggg gila dekat dy , dy suruh aku potostet ja buku rumusan , tak payah salinnnn*bonus bg aku , bolehh relek lebihh sikit ,
iloveyou cikguuu*tapi saya menyayangi dedek saya lebihh banyak .

No comments:

Post a Comment