Wednesday, March 30, 2011

im back !

helo warga bumi , encik freak kita sudah kembali :) *tersenyumm suka , weh weh , haa , padiaaa ? ehh la , haa , dak nak bgtaw , i got new girlfie , damn cute ohh , lahh , biaqq p lah aku nk puji awek aku , hang jeless apa , hang ada ? haa , weh weh , dengar lah ini , aku nk  bercerita , pada suatu hari , encik freakkk , haa , tdak apa lah , tak larat nk cerita , okayy , mcm ny , dikeheningn malam , tadak lah mlm sngt , senja senja mcmtu , encik freak kita ni , telah pun menukar statusnya , daripada single kepada takenn , ini kerana keberhasilan beliau mengurat aniisatusirrisyaafi , okayy , beliau sangt lah tinggi*hyperbola* okayy , mari sambung , tiba tiba , *hang padia ? dok tak dok , tiba tiba* ihh , biaaqqqq p kat aku la , hang stai sebokk nuh ? haa , okayy sambung lagi , ehh  , takpa lahh , cerita dah hbihh pun sebenaqqnya , nk bgtaq bhawasanya aku kini sedang bercinta dengan dedek , *hangpa ada ?
haha ! takpalahhh , masa semakin mencemburui aku bila aku mula menaipp , i gtg , byee ,

*heyyy , as usual , rarely onl okayy ? fucking bz , (budak f4)

No comments:

Post a Comment