Wednesday, December 8, 2010

singaporee , sarawakk ,

inilah yang freak cuba sampai kn sebenarnya , my bidadari akan menujuu ke sarawak , dan dy akan meninggalkn saya selama 5 hari , gilaaaa , sedey terokk kott , what my life would be without you bidadari ?
okayy , i know kita dua sedeyhh , tapi tapi tapi , er , taktww , taktww , sedang cuba menceriakn diri , walau pada dasar aku sedeyh na mati dah ny *hang pulunn la freak* awad hang suka sebokk ? p main jauh jauh buleh dak , asai ak update belog ja hang mai lah mnyebokk , gr ! okay sambung , inii , ak memang sedeyh gilaa , 5 hari wehh ! dak , act 7 hari *apalahh salahnya kalau hang cakap ja seminggu tequihh* hang lagi ! sebokk gila , biaq p kat ak lah , ihh , ihh , okayy , seminggu ! tnpa text , kal , webbie , im or apa2 ja yang sewaktu dgnya , sumpah sedehh , org becuti nak begembira , tapi ak ? ny lah yg ak bnci psai holidayyy , i cant meet her as usual ! i have to leave her , oh goshh ! mari sama sama berdoa semoga hati km berdua tidak berubah walau pung berjauhan , aminnnnnnnn ,baguss yaa freak , teruskn usha anda , HAHA ! terima kasihh , tapi tapi tapi , er , nvm , TUHANNN , pleasee take a good care of my bidadari , when im not aroundd , when im much to far awayy , because theres no more si hensemm yang bolehh menjaganya , kerana si hensemm ini akan pergi bercti bersma kelurgaa , HAHA ! awakk tahuu kn , saya suka perasan , itu hobi yg baikk ,

p/s :semoga bidadari saya tidak berubah hati disana , semoga bidadari saya tidak lupakan saya disana , semoga dy sentiasaa mengingati saya *kecuali waktu dy makan , okayy , waktu dy mkan saya tak harap dy egt saya pung , sebb saya tahuu , dy takn egt , HAHA ! tapi jika dy egt , itu satu bonuss bang , AUWWW , haha !
okayy , semoga kita berdua sentiasa bahagiaa walau pung kita selalu mengamokk , dan mrs freak selalu mengugut ugut , itu bukn msalah , kerana sayanggg oqg dekt dy terlalu bnyk smpai oqg tak nmpk kelemahann dy , iloveyou bidadari cantik .

No comments:

Post a Comment