Friday, December 3, 2010

meet my bidadari ,

hoyeahh , just now p cp , jumpa bidadari sayaa , dy sangat cantik , dy bersama adiknya yang bermata coklat itu , auww , haha , saya nak suruh bidadari saya tukar baju , pkai baju yang saya belikn , tapi tapi tapi , nanti adik dy kata apa pula , jadi saya cuma berdiam diri , satu cp kami jelajahi , tetapi dy masih berkeras untuk tidak turun ke pak hainan , *dy memang stai suka mlawan ckp * sbaikk adik ipar saya menyebelahi saya , auww , HAHA ! okayy saya merepekk , di mana tadi ? yaa , dy berkeras tidak mahu turun ke pak hainan , tapi setelah dipaksa , dy turnn jugokk , tapi dy buat taikk pulokk dibawah tu , maka saya pungmerajuk sekejab , tapi dy tak pujukk *tak romentikk* tak mengapa , saya tetap sayang awakk , HAHA ! km semua meneruskn perjalan menaiki tingkat berapa taktw , *ak tak penah taw cp ada berapa tingkat* semasa berjalan , dy telah pung mengutuk saya , dy mengatakn bahawa , saya tidak tinggi , tetapi rambut saya sahaja yang tinggi , saya menjadi marah , dan ,,,, dy memujukk ! HAHA ! sayaa sukoooo ! awek awak pujuk awak dak ? *pujukk pujukk* yaa , pujukk , tapi tak mcm dy pujukk , dy tarik tgn sajaa , HAHA ! dy memang kerass , stai tak reti pujukk , haha ! haiihh , apa ny ? kata dekat awek saya pula , gr ! okayy , tidak mengapa , kita teruskn , setelah penat berjalan , km turun ke mcd , berbual seketika , dan saya pergi berjumpa abg saya*khairul ahmad minsya b.ismail* hoyeahh , biaqq p lahh saya nk tulih  nma penuhh dy , lerr , sebokk , jumpa abg saya , dan mnx duet padanya , kerana saya ingin membelikn bidadari saya oreo mcflrry , *saya memang romentik* hhoyeahh , dan , setelah beratur panjang kerana bnda lah itu , saya pung memberikn kpada bidadari saya , dan dy tersenyum suka *nmpak lahh gigi besaqq dy tu* , 5 minit berlalu , saya kembali ke kereta kerana khairul ahmad minsya dok kalutt nak p ambik khairul fatin farhana di tempat kerja , makaaa , berakhrlah kisah romentik saya bersama bidadari sya ,
p/s : awak sangat cantikk tadi sayangg , saya sukooo ,

No comments:

Post a Comment