Friday, December 10, 2010

4.26 pagi ,

hello dan selamat pagi , encik freak kita masihh lagi berjaga bersama sepupu palsunya aifa zaragoza , bbr !! haha ! okayy , aifa disebelah saya saya dan saya disebelahnya , km berdua memakai baju tidur bewarna kelabu dan berseluar petak petak , aifa kata , saya pulunn , saya kata aifa pung pulunn jugak , jadi ? kami sama sama pulunn , hoyeahhhh , kita pulunn lah beb , depa dakk , kita jaa , malam yang ta berapa nak indah ny , haa ? knp ? sebb , tadi bukak fb , dan sekali lagi ak jeless , walau pung berkali kali telah dipesan , supaya tidak jeless , HAHA ! okayy , TERjeless , maaf , takmaw gadohh ya , jadiii , sila tenangg , haha okayy , esuk mlm malam buta , aku dn aifa akn menuju ke kuala lumpur , dgn berbekalkn biskut tigerr , hee , tdak haihh , gila hang bwk biskut tiger ja , sampai sp , mati kelaparan kami dua , dah la p jalan kaki , haha , gila lagiii , takn p jalan kaki kott , sampai kat langgaq , lena tgh jalan , bodo la hang , *aku ja ? hang ?*ak dak, ak pndai sikit dqi hang , HAHA ! okayy , ak merepekk , dimana kita tadi ? yaa , esuk mlm ak dgn aifa p kl , den sabtu ayah dgn mama pulokk p , depa p lmbt sebb anak depa nk pndah qumh , nvm , suka  hati , jgn ggu ak sudah , dan lagi , ahd semua sekali berkumpul dannn , km semua akn menuju ke johor dan setapak lagi ke singapura , HOYEAHH , awak fikir saya suka yaa ? tidak sama sekali , bodo leee , sedeyhh kott , bini ak kat srawakk nuhh , ak lak tang ceqokk nuhh , ihh laa , jauhhnya kita , taikk tu pulak kata fun dy ada msalah padia taktw , ta keliaa tang sana , ihh laa , takpa , ak terima seadanya , pesanan untuk yang keberapa kalinya pung taktw lahh , sayangg , hang jgn gatai gatai taw kat sana , jga dqi , jgn lupa kat oqg , jgn curang , jgn gedik2 , jgn dok qenyeh2 dgn jantan2 kat sana , boyaaa semua tu , jgn dok mkn bnyk sngtt , muka penuhh da tu , tdog bg cukuppp , bgn awai , st g kna tinggai , dann , selamat pagi cinta , saya nak tidur , byeee ,

No comments:

Post a Comment