Wednesday, November 3, 2010

ta larat .

ta larat nak update panjang2 . terima kasihh kerana pernah menjadi sebahagiann dari hidup saya . terima kasih kerana pernah menyayangi  saya seadanya saya yang  tak berapa nak tinggi ny , terima kasih kerana membuat parut sampai mati di tangan saya ini , terima kasihh kerana telah menjadi mak nenek yang sudi berleter untuk saya seadanyaa salah saya , terima kasih kerana sudi menelefun saya sebelum tidur , terima kasih kerana sudi belanja saya ayaq livita hari tu , terima kasih kerana risau bila saya makan maggy , terima kasih kerana selalu bagi saya pinjam jam , terima kasih kerana melayani saya yang banyak songeh ny ,terima kasih kerana bagi saya satu pelukan yang menenangkan , terima kasih kerana suka marah marah saya , terima kasih kerana maki saya , terima kasih kerana selalu ugut saya , dannnn , ribuan terima kasihh kerana meninggalkan saya .
:) . awak paling indah yang pernah saya miliki anis najwa yusuf , maka dengan ini , berakhirlah sudah semua , kisah ini .
30.8.2010 - 3.11.2010 .
2 bulan tiga hari .
*saya masih lagi sayang pada awak , walau pung awak sekarang benci saya .

No comments:

Post a Comment